Har fått en brevkompis i USA! :D

Hej! Idag så fick jag ett mail som jag länge och desperat nog har väntat på och det var från min brevkompis i Colorado, USA! :D fatta awesome! ;) Ska bli kul att få prata med henne då och då men jag kan säga att hon heter Kayla :) mer avslöjar jag inte här hehe ;) nämen kul va det ^^ Idag så har jag inte gjort något annat än att gå i skolan och fått holtimma i 1 extra timma vilket ledde till att vi satt och spelade pingis ;) äger fett på det! är f*an bäst på det! mer har jag nog inte gjort förutom att jag just nu ska plugga tyska glosor :S yeah! love it...
Bjuder på en converse aktig bild haha ^^

Snygga eller vad haha ^^ Mina är dom röda skorna :)
Lyckades faktiskt laga mina hörlurar igår kväll ^^ Haha vet tyvärr inte vad som gick sönder men resultatet blev att tejpa dem för ibland kunde jag inte höra basen och ibland inte rösterna :( men tack vara mr. tejp så lönade det sig:
Så ser mina hörlurar just nu... ska köpa nya hade jag tänkt ;)
aja..ska fortsätta plugga nu :D
Big hugs Katte ♥
 

Kommentera här: