Sorry...

Förlåt för dålig uppdatering :( ska försöka bli bättre på det! :D Idag så har jag inte gjort så speciellt mycket...jo, bara gått i skolan haha typ ;) nä men jag har också köpt nya hörlurar som tydligen var förstora för min öron...ja så jag ska fixa nya igen snart ;) Haha tejpen höll visst inte... men aja det är typ 10:e gången jag köper nya så :S haha that's life? :P
Har inte mycket mer att säga nu men yep...nästa vecka ska vi sova över på skolan hahaha ska bli awesome! :D
Hade lite tråkigt så jag ritade snabbt en bild på Pixlr Editor ;) vad tycks? Släng gärna in en kommentar! 
Har inte så mycket mer att säga men jag ska försöka fortsätta rita lite sen ;) har 3-4 pers kvar ^^
Ses!
Big hugs Katte ♥

Kommentarer:

1 Mergimtare ♡:

Vilken fin blogg du har ♥ intresserad av ett bloglovin byte? :)

Svar: Tack! Visst kan vi det :) ♥
Katinka Paulsen

Kommentera här: