Behöver en till paus...

Hej!
Japp...sant...jag behöver en till paus faktiskt... nä men jag känner att jag först behöver komma på lite saker att skriva om och så....de andra är för jag numera orkar knappt också...nä men asså...jag orkar tillexempel inte rita mer för dels, tar lååång tid och för det andra så har jag inga sådär, starka känslor för att rita heller så :/ typ så är det...jag vet att jag kan vara lat men så är det ibland när man är tonåring ;)
 
Nä men här får ni iallafall en video som jag bjuder på ;) har inga bilder direkt att ge så för att jag är lite lat haha :P
Många av er känner nog till Shan The Man Atci och för er som inte vet vem det är så är det en kille som är en asrolig komiker faktiskt ;) dör varje gång alltså ;) Han har ju som sagt skapat ''Blatte-Humor''....kolla så får ni se och själv kan jag säga att jag skrattar åt hans skämt...inte tror jag att saker som han skämtar om stämmer så ni behöver nog inte kalla mig razist för det är jag inte som ni vet ;).....
 
Shan The Man Atci är ju själv från utlandet eller aa....han föräldrar är det men ändå och själv så skämtar han också om oss svenskar ;) Helt galet roliga skämt han har....tro mig... men iallafall...Here is the video ;)
 
Ses nog snart...innan nyår framför allt haha....ska bara ta en liten paus så ;) Men iallafall hörs snart igen!
Big hugs Kati ♥

Kommentarer:

1 Mats Paulsen:

Man behöver få ta paus ibland. När det gäller ritandet så oroa dig inte. Jag har samma grej inom musiken, i perioder så har jag mycket ork och inspiration till att skapa musik och i perioder har jag det inte. Så är det för fler människor som skapar också. Ta det som det kommer och rita när du känner för det. Om du ritar när du inte känner för det blir det jobbigt, tungt och tråkigt och det mår du inte bra av.

Kram pappa

Svar: <3 <3 <3 <3 <3
Katinka Paulsen

Kommentera här: