Best of 2012...

Hej!
Detta året har varit väldigt blandat..haha oja som om den har varit ;) Älskade nära o kära, allt har varit super!! Tänker på de positiva då för numera, no negative comments ;) Mitt nya nyårslöfte är att sluta vara feg och blyg...Time to open myself cause it's a new year and all bad stuff is gone forever ;) samt försöka leva livet som den ska leva! :D
 
Det bästa med 2012 är nog tiden med mina kära kompisar och familj...älskar er så grymt mycket!!!! Utan er nära o kära vid min sida varje dag så skulle jag faktiskt inte ha varit kvar här idag...tänk att nära o kära kan vara en så stor del av den♥ Vad skulle man göra utan dem??? Är så tacksam att jag har fått dem vid min sida och att dem är kvar där varje dag och stöttar en för de svåra saker som kommer med tiden!!
 
Jag ser verkligen fram i mot det nya året!!!! Tro mig!! Ser bara ljusa saker! ;) Hoppas att ni också får ett jäkligt grymt år också ;) önskar er mitt bästa!
 
Kreta 2012! Never forget the best times when I'm walking in the sun and just look at the blue sea and forget the past!
 
Loreen won the Eurovision song contest!
The best times with my friend Niaz! Love you my bestie!!!!!
The best times in Borås with Grandma!
Best times in Öland with one of my closest friends Lovisa :D
The most crazy times on the sleep over in school with my awesome friends :D
 
The most crazy time in Kalmar with Emzter :D
The most crazy times with Niaz :D
Everything, mostly everything this year have been perfect :D Jag vet i fan varför jag skrev på engelska men det låter bättre på engelska hahah ;D
 
Hoppas att ni alla får en härlig oc supertrevligt nyår och en fortsatt bra dag! :D Älskar verkligen er mina läsare ;) tack för att ni har iallafall hängt kvar här under detta året ;) även när jag inte har skrivit så speciellt mycket eller så...men tack iallafall :D
 
Ha en superdag nu! Sista dagen av 2012 och tack för allt!! :D 
GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR KATI ♥

Kommentarer:

1 Mats Paulsen:

Vi älskar dig <3 <3 <3 Önskar dig ett Gott Nytt År med alla härliga möjligheter. Stå på dig och var dig själv i alla lägen. De som inte accepterar dig för den du är kan dra åt ....

Massa kramar pappa, mamma, Noomi och pälsbollarna

PS. Guldfiskarna och malen hälsar också ;)

2 Olivia:

Gott Nytt År Nöffe!
Saknar dig och våran fina utmärkta tyska!

KRAM

Svar: Gott Nytt År Till Dig Med Nöffe <3 <3 <3saknar dig jättemycket!!!!
Katinka Paulsen

3 Ann-Marie Paulsen:

Vilket fint avslut på det gamla året
Fina tankar om det nya året
Kram

Kommentera här: