Har varit i stan ^^

Hej! Har varit i stan med mamma och pappa och lillsyrran Noomi :) Vi har fikat lite och kollat lite runt på stan...inte mycket med andra ord ;) Pappa gav mig och mamma var sin present och här kommer min:
Sedan hittade vi på Machuset ett ganska rolig sak...Här står det ''Sevolutionär, Nya iPad'' och så står det en liten iPod nano under det...haha kunde nästan tro att den var den ''Nya iPaden'' XD :
Här kommer också en halvfärdig teckning jag håller på med ^^:
 Vad tycker ni om den än så länge? ^^ Kommentera gärna om det :) Imorgon så ska jag åka till Göteborg (tidigt på morgonen vid kl. 07.00 på morgonen) och där ska vi va tills på söndag ;) vet dock ej när på söndag vi kommer men hoppas att i lagom tid till att blogga och annat :) Vi ska gå på Liseberg och sov i ett lyxhotell som vi blev bjudna på av några släktingar ;) Ska bli kul att se hur dagarna där ska bli ^^ Kommer att shoppa lite saker också ;) Om blogg.se appen går att använda igen så ska jag försöka hålla mig uppdaterad där :) Hoppas att ni får en toppen helg!
Ses om någon dag om inget annat! :D
Big hugs Katte ♥

Kommentera här: