Längtar....♥

Hej! Nu är det inte länge kvar tills det är skolavslutning! :D Läääängtar så mycket!!! XD Hahaha..idag har jag gjort ett svenska prov på ordklasser....gick bra men det var segt....väldigt segt.... :S jag hoppas att jag blev godkänd iallfall ^^. Idag hade vi gympa med några ''studenter'' som jobbade typ på ett universitet och jag är förskyld så jag slapp de ''jobbiga'' passen men de var endå astråkiga så...typ ''följa Jon'' och ''Poker Origentering''...+ att i morse så skulle vi ha det 80 min långa lektion om kristendommen och alla är som vanligt trött på att lyssna på en lärare som babblar i 80 min om ingenting så idag skulle vi gå till Domkyrkan...ännu tråkigare...trodde jag skulle dö av sömnighet....Måste gå och lägga mig snart så jag lägger upp en bild snabbt här:
Som vanligt så har jag gjort denna på Pixlr.com/editor ;) Kommentera ♥
Big hugs Katte ♥

Kommentarer:

1 ann-marie paulsen:

Härligt!!!! Vad vi skall äta jordgubbar när du kommer till mig. kanske tårta med .kram

Kommentera här: