Svar från Frågestunden :D (sorry om det tog lite tid..)

Här kommer frågorna med svar! :D
Svar till NIAZ: ↓
1. Haha min bästa vän heter Niaz ;) har fler dock :P
2. Vi har varit vänner sedan 6:an :)
3. Hahahaha...
4. Hon är skitsnäll!!!!! :D
5. Hon har många bra egenskaper ;) palla säga alla...
6. Älskar henne 7kt mkt!! ♥
 

 
Svar till EMILIA: 
1. Stella är ca 5 år :)
2. Haha sedan jag för första gången greppade en penna :P
3. Mm....det varierar lite :) men om jag typ inte gör något annat än läxor så tar det kanske...3-5 timmar :)
4. Haha Bikbok och Ginatricot ;)
5. Haha har ingen...gillar allt från söt till surt :P
6.Mmmmm....bra fråga...gillar mest innebandy tror jag ^^
7. Hahaha jag vet inte... vem vet? ;) Hur kan du va så söt då? :P
 
 

Inte många som frågade men det dög ;)
Big hugs Katte ♥

Kommentera här: