Vill ha...♥

Hej!
Åhh...vill så gärna ha något utav dessa skalen ♥ De är så snygga :D ni kan själva kika in HÄR så kommer ni in på där jag hittade skalen :) ååhhh....vill ha dem! nån av dem iallafall haha,.. annars sås skulle jag nog byta skal varje dag typ :S hahaha.... ^^





↑♥Min favorit av alla ♥↑



Så...här är dom jag gillade av alla dom fina skal som fanns där men iallafall så är den där det står ''Infinity'' på min favvo♥ Skulle gärna vilja ha den men de andra är ju inte heller så dåliga tycker jag ;) ska nog börja spara ihop lite hehe ;)

Nä idag har man hållt på i pappas musikstudio :) ♥ tränat lite gitarr och ''plocka'' på gitarr och börjat nu spela in en låt ^^ tänk om den blir kanske en hit? tjaa.... vem vet? ;) men vi får se hur det hela blir men kul blir det nog sen när den är färdig ^^ kommer nog att ta ett tag men iallafall, något att se i fram i mot? haha oja ;) ♥

Nä nu ska jag chilla lite och träna mer gitarr och se om jag kan komma på något mer till låten :) ♥
Big hugs Kati♥

Kommentera här: