Home sweet home...

Hej!
Nu är man äntligen hemma...pust...trodde nog aldrig att jag skulle komma hem idag ens haha...

Matchen gick ju sådär, vi förlorade med 2-1 men det var ganska jämt tyckte jag och många målchanser hade vi med ;)
Men jag är nöjd med matchen, förutom att man fick slag hit och dit vilken ledde till att min höft cp:ade sig och kunde knappt gå mer idag p.g.a det, fick slag precis under lungorna så kunde knappt andas normalt...aja...knäna var ju ingen hit heller...såriga och blåa som vanligt ;) haha..

Iallafall sen nät vi skulle hem blev vi tvungna att svänga av till stan för att hämta en sak...aaa som kom hem ganska nyligen och nu är jag så trött och utsliten så jag vill bara sova...så jag ska gå och lägga mig nu...

Ha det bra läsare! Ses! (tar en Random bild)

Kommentera här: