Hello Folks!

Hej där! Ja... nu var det ett jävligt bra tag sedan jag skrev här sist. Ja, detta har varit en lååååååååååååååång bloggpaus. Kände att det behövdes :)
Men vi får se lite hur bloggen kommer att stå nu framöver. Jag saknar bloggandet men har inte ork ibland alls. Skolan tar plats och ibland känner jag mig allmänt lat bara haha...
 
Inte mycket har hänt sist jag bloggade. Jag har mest vilat upp och kämpat på i skolan för jag vill gäääääärna ha bra betyg :) jag har bra betyg men vill ha bättre^^ plugghäst over here!
Men jag hoppas att ni har haft det bra? :) Funderar på att byta designen... är lite less på den haha... men iallafall...
 
Vad har hänt idag då? Jo, vi stack med klassen och åkte skidor :D det var awesome! Även om det var lite halkigt så gick det bra ^^ skidor är skitkul! så länge man åtminstone håller sig kvar på benen haha...
 
Nä men här bjuder jag på smått random bilder... pallar haha ^^
(hahah hope you don't mind it Alex! xD)
 
Photoshot med bästa kompis/brodern Hampe ^^
(ja jag vet... utväxt! men det är fixat nu haha...)
Träning x)
 
Ja... ritat har jag o så... ^^ gjort lite allt möjligt. Men vi får se hur det blir numera. JAg bloggar väl nån gång då och då... anyway folks :)
Big hugs Kati♥

Kommentarer:

1 Alexander Paulsen:

Hej! Vilken jättegrym och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Hahaha visst var bilden fin? x) passade bra hahaha...
Katinka Paulsen

2 Alice:

Shit va fint du ritar! :O :D

Svar: Haha tackar :D
Katinka Paulsen

Kommentera här: