Svar på frågestunden!

Hej! 😊 

Ja nu kommer svaren från lilla frågestunden jag hade här på bloggen. Jag tackar för frågorna som jag fick så let's get into it! ^^


1. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? :)
Svar: Ja, bra fråga faktsiskt! Förmodligen så bor jag då i Malmö, har pluggat klart på universistetet, fått ett boende ganska centralt samt börjat jobba med något inom det estetiska eller inom media. Jag kan även se att jag har husdjur då (om ekonomin tillåter), någon hund tror jag. Förhoppningsvis har jag kvar bloggen också tills dess 😃

2. Varför kommer du aldrig upp hit själv, utan dina föräldrar!
Svar: Haha är dom så jobbiga.. 😂  Nä men självklart får jag dra mig upp till er och hälsa på er, när möjligheten finns ❤️
 
3. Är du singel? Du ser väldigt bra ut i alla fall :)
Svar: Tackar så jättemycket! 😊  Nej, jag är inte singel😌

4. Vem är den bästa och finaste människan du känner? 
PS. Bäst för dig att du svarar rätt! 
Ledtråd: hen är kort, har stort fett lockigt amazing hår. Tack vare hen kan du alla de viktigaste orden i det persiska språket (aka ord såsom åsna, kamel etc.) Och du älskar henne väldigt mycket!
Svar: Hahaha... ja såklar du AZIZAM ❤️  Min sistah och shotor! Man dooset daram sis❤️
 
5. Har du förlorat oskulden? 
KAN du gissa vem som fråga?
Svar: Haha... jag vet inte varför den frågan är så oerhört viktigt att folk ska behöva veta. Det är liksom rätt irrelevant om man frågar mig men ok, ja det har jag. Jag tror jag vet vem du är som frågade detta... 😏 
 
6. Någonsin funderat på att börja med youtube? Du verkar väldigt kreativ så kanske skulle vara passande? :)
Svar: Ja jag har faktiskt tänkt på det! Har ju sett att det är många bloggare som skaffar youtube också och jag själv är ett riktigt youtube-fan ahaha.. Så absolut! Skulle nog inte vara helt fel att börja med youtube och eftersom jag går Estetisk Media så blir det nog mer passande, samt till kreativiteten som du nämnde ^^ 

Så det var dom frågor och jag tackar iallafall för det jag fick. Jättekul att svara på folks frågor tycker jag😉 Har inte så mycket mer att skriva om idag. Har rätt mycket att göra så vi får höras hörrni ❤️  thanks for staying! ❤️
🍁

Kommentarer:

1 Felicia [17år&rullstolsburen]:

Sv: Jaa jag med :D

Haha eller hur, hade aldrig klarat mig utan telefonen och dens aouto-fix xD

2 Annie:

Ska bli spännande och se om du börjar med youtube.

Kommentera här: