The Freak Tag

Tänkte svara lite på roliga frågor och listan fann jag HÄR 😎  So let's get in to it!

1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig? 
- Ja och det är ''Tinkan'' som är mitt bäbisnamn 😂🔫

2. Har du någon ovanlig/konstig vana? 
- Mm... inte vad jag kan komma på faktiskt haha...

3. Har du några konstiga fobier? 
- När men har Clownfobi 😱😩

4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?
- Hehhe... Ievan Polka's - Loituma (aka Leekspin)

5. Vad stör du dig på hos andra?
- När människor inte accepterar en för den man är och ger no respect för något.

6. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?
- Haha blir virrig och måste gå på toa minst 2 gånger 😂

7. Vilken sida av sängen sover du på?
- Alla sidor. Vänster, höger, mage och rygg 😅

8. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det?
- Det var en färgglad pappegoja som hette Gojjis. Vi var oskiljaktiga men sen så tappade jag bort honom:((
RIP Gojjis❤️

9. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?
- Att kontrollera humöret 😂🔫

10. Vilket håll står du åt i duschen?
- Jag står alltid mot duschens ''öppning''. Av anledningen att jag inte vill att någon ser mig naken framifrån om någon drog upp drapperiet, jag vet ingen logik 😂🔫

11. Vilken är din favoritmat som är "dåligt" men du älskar att äta det iaf?
- Vet inte någon dålig men om man tar ''onyttig'' så är det väl kanske typ Mc-mat och choklad😂🔫
🍁

Kommentarer:

1 Mamma:

På sista frågan glömde du väl bort tacos... 😘

Kommentera här: