I found it!

Ja, jag fann min oerhört fina bild på Kim Kardashian när hon broke the internet med sin enorma bakdel för något år sedan. Jag trodde som sagt att den var förlorad när min dator blev förstörd i somras, med tanke på att jag hade så mycket på den datorn som jag aldrig hann föra över på backup. Jag hittade den roligt nog på mobilen då min mobil sparar ner alla bilder från messenger och andra appar automatiskt.

Så denna bilden skulle jag demostrera denna bild för min recension på vilket målar/redigeringsprogram som är bäst som ett exempel på ''art work'' som jag gjorde med programmet. För att visa något som jag har gjort. Iallafall, denna bild gjorde jag för alla andra gjorde roliga bilder på henne. Jag ville även prova på mina ''photoshop-skills'' och även förbättra och tro mig, denna var en pain in the ass att göra. Man ser lite fails men som sagt, denna var endast till för humorn och för demostrationen skulle den vara till för att vara som ett exempel på vad man kan göra på Photoshop 😂

I present to you... Kim the Unicardashian!
Enjoy my masterpiece! 😂
🍁

Kommentera här: