Kort dag men sent

Hej och hopp! 😇

Dagen idag startades inte sĂ„ jĂ€ttebra. Sov vĂ€ldigt dĂ„ligt igen och missade första bussen, duktigt! Tur var sĂ„ har vi bra 2 lektioner idag varav 4 timmars hĂ„ltimma mellan fösta och sista lektionen sĂ„ jag drog till sista lektionen iallafall. Nackdelen med att vara en s.k ''lantis'' Ă€r att man kommer jĂ€mt hem sent om man slutar sent. Vi slutade strax innan 16 idag och jag kom hem vid 17. Jag har alltid tyckt att det Ă€r segt men sĂ„nt Ă€r livet 😋  PĂ„ tal om segt, imorgon sĂ„ Ă€r tvĂ„ lektioner instĂ€llda och halva klassen ska ha seminarium (jag Ă€r med i den halvan) i kulturhistoria och vi Ă€r uppdelade i 2 grupper sĂ„ varje grupp fĂ„r ca 30 min var. AlltsĂ„, jag ska in för endast 30 minuter... det kallar jag Ă„rets mest onödigaste dag inom skolvĂ€rlden so far. Men men, man fĂ„r ju sluta tidigare och dĂ„ kommer jag fortare ivĂ€g till Malmö, som jag har vĂ€ntat pĂ„ hela veckan typ😍  Ska fĂ„ fira min födelsedag lite dĂ„ jag fyller Ă„r pĂ„ mĂ„ndagen sĂ„ det ska bli vĂ€ldigt roligt 😎

Hoppas ni har haft en bra dag idag? Har varit sĂ„ fruktansvĂ€rt kallt idag och det Ă€r hemskt kyligt, det mĂ€rks att sommaren Ă€r gott och vĂ€l förbi. Roliga Ă€r att vĂ€derprognosen om att det skulle bli soligt hela veckan har stĂ€mt so far sĂ„ credits till meterologerna för denna gĂ„ngen (skĂ€mtosido😉). NĂ€, nu tĂ€nkte jag öva lite piano, sen plugga lite till kulturhistorian (se en film) och sedan planera upp lite saker för er fashionistas! Ja, som ni mĂ€rker sĂ„ kommer denna bloggen vara frĂ„n allt mellan himmel och jord, gott och blandat sĂ„ att sĂ€ga. FrĂ„n smĂ„tt dĂ„lig humor till alllvarliga saker och deeptalks till fashionable talkings... So keep in touch Alientics!😇 
(it is not....SYMMETRIC! Gah...!)

(Med tanke pĂ„ detta himla kalla vĂ€der sĂ„ kommer jag officielt bo i denna polotröja.... ha om man kunde 😂)

 

Kommentera hÀr: