Lack på inspiration

Ja, jag är fortfarande sjuk idag och känner mig samtidigt så himla rastlös. Har så många idéer i huvudet på vad man kan göra så som att göra en ny cover, plugga (Gymnasiearbete), hitta inspiration, spela spel... ja massor! Jag försökte iallafall sätta mig ner och göra en cover på en låt jag älskade som barn. Hittade en sjukt grym Eurodance-cover på den som inspirerade mig som bara den! ÅH ÄLSKAR DEN GAHH😍

(spola fram till 04.30... gud dör 😍)
 
Även fast jag blev sjukt inspirerad och faktiskt satt vid studion för att hitta lite bra ljud så tappade jag allt igen. Ja de tär ju inte lätt att hitta när man bokstavligen rotar i 6000-7000 olika ljud. Tänkte sätta mig där lite senare om jag kommer igång med det igen, vem vet det kanske kommer tillbaka?😄 

Just nu försöker jag komma igång med Charmander på mitt Gymnasiearbete. Ärligt talat så är jag inte det minsta nöjd med hur skissen ser ut heller. Hela min inspo-värld är borta typ haha..Nåja, jag måste också lära mig att alla kommer inte bli perfekta heller utan I have to deal with it. Hoppas han blir bra när mandalan är på 😉 
(Han ser ut som en dinosaurie haha...)
Give me luck with this och hoppas jagg kryar på mig snart så kommer igång med något. Varje gång jag blir sjuk så är jag som sagt en zombie... och jag avskyr det! Jag vill vara produktiv och inte ligga ner på sängen dag ut och dag in. Känner mig så wasteless om jag säger så. Nä nog med självkritiken. Måste fokusera på denna lilla filur.
See yaa!
🍁

Kommentera här: