Längtan

Hellu på er 😇
 
Hoppas allt är väl med er alla ^^ Med mig är det väldigt bra då jag ska åka iväg till Malmö. Längtat som fan! Få vara med min kära samt umgås med vänner så det kommer bli awesome + lite småfirande av min födelsedag, eller ja ''pre-celebration'' men oavsett så kommer det bli jättekul det också. Jo, jag kollade upp lite grejer angående studentmössa (vi ska ha provning nästa vecka) och kollade lite online med egen designad och kostnader. Saken är att jag inte är en individ med pengar, inte lätt att vara ''fattig student'' 😅  nä men vissa har det bättre medans andra har det... ja lite sämre men jag är glad så länge jag har mat på bodet och tak över huvudet. Jag ska egentligen inte direkt klaga och med tanke på detta så har man ju lärt sig hur man sparar pengar för något man behöver 😉 

Jag kikade faktiskt lite så jag vet priser och så, jämförde även på andra sidor men det billigaste jag kom fram till var lite över 700kr och då försökte jag vara lugn med designen haha... Ja men 700kr är inte så farligt så ska nog köra på det efter att jag har provat så jag får rätt storlek. Hade varit taskigt om man fick för liten eller för stor.. Ja men livet rullar på i vanlig takt och jag ser fram emot att få ta studenten, börja plugga i Malmö, leva ett nytt liv och ja allt det där. Är för en gångs skull taggad inför framtiden! Sedan får man ju hoppas att det håller sig 😋

Kommentera här: