Shitty ''morning''

God förmiddag!

Nä denna vilken dålig start jag fick idag. Vaknade upp vid 10 men var helt död, mådde väldigt dåligt och allting så jag somnade igen, vaknade upp för ca en timma sen... och mådde ännu värre. Nä men man vaknar ibland på fel sida, vilket jag gjorde gott och väl idag. Min förkylning har ännu inte lämnat mig heller och sedan har man en trevlig vecka (ja, mensvecka) så mitt humör är en berg- och dalbana. Min mentala hälsa sjönk i processen för tro mig, jag mår inte bara dåligt fysiskt utan också psykiskt... vilket inte är trevligt det heller.

Idag ska jag iallafall försöka ge mig in på att spela in en ljudfil till engelskan. Har ju inte riktigt haft rösten på mig just nu för det så ska iallafall försöka idag. Jag har inte världens berättarröst nej men man vill ju inte låta som en hes kråka heller. Nåja, vi får se hur det blir! 😉

Ja, om ni undrar varför det inte kommer så mycket bilder på en själv så är det för att jag skäms en aning på min bakgrund. Det är tyvärr inte riktigt städat eller iordningfixat. Jag brukade vara noga med städning och det men nu när jag flyttade hit, har lite för lite plats med saker så blir det svårt att hålla igång det. Hade väldigt mycket saker och eftersom mamma och pappa har ännu mer saker så får jag inte plats riktigt... Nåja, detta löser sig när jag flyttar efter studenten. Ska då rensa ordentligt bland mina saker!! 😱  Ska bli så sköööönt också samt sorgligt at behöva flytta hemifrån ❤️

 
(inte fixat för fem öre och det där i bakgrunden är en bråkdel)
🍁

Kommentera här: