Studentmössa

Hej allesammans!^^

Allt väl idag? Med mig är det rätt okej, småtrött bara efter dagen och så. Min födelsedag var helt okej faktiskt och möttes av en varm chailatte när jag kom hem😍 jag ÄLSKAR chailatte, så himla gott! Fick även lite pengar så tänkte köpa lite saker till det. Himla smart när man inte vet exakt vad man vill ha så^^

Nä idag provade vi studentmössor och det var jätteroligt faktiskt. Dock kommer jag inte använda mig av just den hemsidan denna gruppen kom ifrån för seriöst fett dyrt är det. Trotts alla rabatter dom nästan skröt om. Nä gillade inte riktigt bemötandet. Jag fick frågan om jag skulle beställa idag men tackade nej då jag redan fann en hemsida med bättre erbjudanden och betydligt mycket billigare! Fri frakt också oavsett! Dock tjatade dom här tjejerna på om jag var säker eller ej och ja gud det blev bara jobbigt. Nä men jag planerar att köpa min studentmössa kanske nästa månad eller så, är ju inte direkt kris ännu om man säger så 😀

Så gick dit, provade storlek och sedan gick jag därifrån typ haha... men fina studentmössor var det dom hade ändå. För detta så taggar jag studenten ännu mer! 🎉🎉🎉

Kommentera här: