Långa dagar

Hej och hopp!
 
Hur är det med er idag? Allt väl? 
 
Nu sitter man här och väntar på att lektionen ska sluta. Är så fruktansvärt trött så det skriker om det. Avskyr torsdagar dels för att vi börjar 8 och slutar runt 4 snåret med ca 4 timmar håltimma i mellan. Det är värre än 1:an och 2:an när vi hade 3 timmars håltimma! Man tyckte väl det var skönt då men nu när vi har värre så känns det inte lika roligt längre haha... är rätt trött på dessa håltimmar.
 
Men visserligen har jag kunnat få ihop lite skolarbeten under timmarnas gång vilket är ett plus såklart! Annars när man inte har något att göra så suger det lite och man vill ju gärna åka hem igen. Men som tur är så tar man studenten snart så det är bara att hålla uuuuut! 😊
 
Btw har ni märkt hur fucked up vädret är? Vi har haft typ regn till snö till regn till blask och sedan solsken som aldrig förr och det är maj nästa vecka?!?! Well det är ju svenskt väder vi pratar om så ja behöver jag säga mer?😂

Anyhowyyy ska snart dra mig bortåt mot bussen och sedan blir det nog lite kolla på plugg och annat. Eller njaa, nog ta det lugnt istället för måste lära mig att försöka lämna skoluppgifter i skolan och inte hemma 24/7 som jag annars brukar göra (NOT RECOMENDED)😅
 
Jag och käre broder❤️

Kommentera här: