Tillbaka!

Hej människor från världens hörn!
 
Nu är man tillbaka igen efter månader av paus. Har varit så fruktansvärt mycket i skolan så därför har jag inte hunnit med riktigt. Ni vet gymnasiearbetet jag höll på med? Det tog all min tid för att min planering gick inte ihop riktigt men men NU ÄR DEN KLAAAAAR. (För er som inte vet så gjorde jag en målarbok med mandala)
 
Nu är det mest småsaker kvar, typ massa skrivuppgifter och lite sånt. Har även prov denna veckan och redovisning som jag inte känner mig så pass redo inför men jag försöker behålla lugnet så ska det nog gå bra. Har även fixat studentmössa och student klänning men även balklänning är nu fixat! Ska gå med min kära bästaste kompis och syster så taggar som bara den! 😘
 
Kommer inte uppdatera så ofta som jag gjorde förr men några gånger i veckan blir det nog, vill inte pressa sönder mig igen och stressa som attans som jag har gjort dessa månader haha... 
 
Här kommer iallafall lite bilder från de senaste månaderna! ^^ (Ursäktar att bilderna blev lite stora men uppladdningen av storlek fuckade upp lite)
 
 
Var modell för en nära kompis i min klass till ett av hennes stora fotoprojekt som kommer att ställas ut på min skola under vår gymnasieutställning. Har fler bilder men tar dessa så länge haha. 
 
 
 
 
 
 
 Min fina studentmössa!!! Så nöjd över den och ''Meow'' är ett internskämt bland mina vänner och familj 😁
 
 
Jag och några andra kompisar var ute lite och slutade (of course) med kaotisk mata-fåglar stund haha.. vi blev nästintill attackerade av fiskmåsar men kul var det 😂
 
 
Sneak peak och framsidan på min målarbok. Dessvärre kommer jag INTE att trycka ut denna utan den förblir digitalt. Kommer ställa ut den på vår gymnasieutställning fast kommer bara vara bilderna som finns i eftersom den inte kommer vara en fysisk produkt. Men fett nöjd är jag! 😍
 
 
Jag och min bästa vän och syster ❤️  Love you azizam! ❤️
 
 
Avslutar inlägget med de senaste två bilderna jag har ritat! Cara Delevingne och Acacia Brinley Clark! Älskar att min lilla ''signatur'' blir olika varje gång hahaha.. Jag gjorde dessa bilder på mobilen med en app som heter Autodesk Sketchbook och jag rekomenderar den STARKT. Bästa ritappen jag har stött på hitills!
 

Kommentera här: