Flyttning och arbetsintervju

Hej hopp! Ja nu har man då flyttat och även haft sin första arbetsintervju så nästa vecka får jag vet om jag får anställning eller inte. Som jag ser det så såg det positivit ut så håller tummarna extra mycket nu då jag känner mig redo inför arbetslivet! 😊
 
Anledningen till att jag inte har bloggat de senaste dagarna är för att packningen inför flytten tog mer tid än vad jag trodde (duh... vad förväntade jag mig?). Fick som sagt hjälp av Cassandra och thank god för hon är då packguru ska jag säga! Superduktig på att packa så jag har lärt mig en heeeeel del när det kommer till packning inför flyttning så nu vet jag hur jag ska ta mig till väga inför kommande flyttning i framtiden. Härligt!
 
Så vart har jag flyttat då? Jo, flyttade hela vägen ner till Skåne , till Malmö för att vara exakt och gud som jag har längtat. Ny stad, nya möjligheter, nytt kapitel och ny framtid! Precis det jag behövde så kommer stortrivas här. Samtidigt kommer familjen inte vara långt borta från mig, kommer hälsa på i jul bland annat ❤️
 
Så de sista dagarna i Småland spenderade jag tiden med att packa men även hade vi en avslutningsmiddag med familjen dagen innan jag flyttade. Jättemysigt❤️  Vet inte hur jag kommer göra nu till midsommar då vi ska åka till Öland och fira midsommar där med lite vänner men bilder kommer senare ändå som alltid haha..😏
(Mamma var på toa och hittade inte bilden på hela familjen så får bli detta tills vidare)
Måste ju bjuda på en fulbild ju! Ni som känner mig vet att jag kan inte gå en bild UTAN fulbild 😂
Röran just nu.. gud vad detta ska röjas nästa vecka! (Ska iväg som sagt så ja..)
Fick också en av världens bästa och finaste present av Cassandra, hon har gjort detta kollaget själv och den blev så himla vacker! Älskar den verkligen jättemycket, visserligen fick jag inte fram några glädjetårar men kan säga att jag grät inombords över hur fin denna här och över vår vänskap, älskar dig Cassandra❤️❤️❤️ 
 
Man ska vara rädd om vänskaper och lyckas man så kan vänskapen hålla livet ut, vilket jag tror våran kommer göra. True friends will never fall apart ❤️
 

Kommentera här: