Prom 2017

Nu kommer det lite bilder från balen som jag lovade ❤️  Har inte så mycket mer att säga mer än att det var sådan härlig dag! Tur med väder och massor av skoj, helt klart en utav de bästa dagarna i mitt liv!❤️  Däremot var skorna inte lika lyckade, hade så hemskt ont i mina fötter efter hela grejen (från klockan 17.00-00.30 var vi där) så hade seriöst blåmärken på mina tår efter den kvällen och ja, sov som en stock när jag kom hem till min bästa vän men helt klart en minnesvärd kväll, will be missed ❤️
 
 width=
Ignorera bakgrunden men såhär såg mitt hår ut som min mamma gjorde ❤️
(Lite kass kvalité ser jag nu men ja tror det är pga redigeringen samt tog nog fel fil... fml)
My lovely sis ❤️
Huvudrätt
Förrätt
Efterrätt (FAVVO)
 
Sen bjuder jag på  min favoritbild med min bästa vän och syster och baldejt ❤️
 
Nu är det bara 6 dagar kvar tills studentdagen är här! Har fortfarande svårt att fatta att jag tar STUDENTEN *hyperventilerar*!!!! 🎉

Kommentera här: