Student 2017! #2

Fulla dagar med massa studentfiranden och vädret har varit helt fantastiskt verkligen! Varit väldigt varmt haha men däremot var det lite tradigt imorse men sen så vände det och självklart tog jag fel val av kläder! Jeans och långärmad tröja, fan ta mig asså! Var ju väldigt varmt ju sen när solen gassade på men men svenskt väder är ju som den är... 😒
 
Nä idag så har jag iallafall varit på Niaz student och ja självklart såg jag ingenting när de väl sprang ut för 1. fett mycket människor och 2. jag är kort så fick inte se så mycket men fick iallafall gratta henne tillslut! Så himla fin hon är och jag är supermega stolt över henne! ❤️  Tyvärr kunde jag inte riktigt hänga med henne på hennes studentfest sen för idag slutade även min lillasyster Noomi första klass och jag ska flytta nästa vecka, så därav måste jag stanna hemma och fira lite här samt spendera så mycker jag kan med familjen. Var iallafall och tog emot Niaz, min lilla åsna, på sin student och följde med studenttåget ner till flaket så ja ❤️ 
 
Köpte lite grejer idag också, ska visa bild imon på det för tänkte inte på att ladda upp bilderna 😂 och imorgon ska jag ÄNTLIGEN få hämta ut mitt betyg när vi ska ha ''avslutning'' i kyrkan. Ja jag vet, fattar inte varför vi inte får betygen när vi tog studenten men ja... *suck* så ska även passa på att köpa lite saker då jag också fick presentkort, får ta bilder till det sen på det jag köpte❤️
 
Älskar dig azizam, så jävla stolt över dig ❤️
(Ja jag ser fett trött ut men har inte fått mycket sömn de senaste dagarna haha.. duh det är studenten så vad fan)

Kommentera här: