Gymnasiearbetsutställning

Hej hej!✌


Hoppas allt är väl med er! Med mig är det helt okej för tillfället iallafall. Haft en stressig morgon och det gör inte saken bättre när jag har en låååång dag idag på grund av utställning av Gymnasiearbete som vi har idag och imon!😂 Nåja har faktiskt längtat efter denna utställning då denna blir min första utställning överhuvudtaget kan man säga ^^

Vaknade vid 7 för att sticka iväg och köpa frukost men insåg att alla mataffärer öppnar vid 8.. så himla typiskt! Fick cykla tillbaka och packa mina grejer och förbereda mig för att sedan ta bussen ner till Malmö C för att sen ta mig till Växjö. Så ja i skrivande stund sitter jag alltså på tåget efter mycket turbulens med tågsätena. De kunde inte bestämma vilken del av tåget som skulle stanna i Hässleholm och vilken del som skulle fortsätta till Kalmar så har sprungit fram och tillbaka här på tåget😂👌

Så från och med klockan 11 till 16 typ så ska vi förbereda utställningen och sedan öppnas det vid 18 och slutar 20 så detta kommer bli en låååång dag... 

(Får se om jag har tid till att ta bilder men förhoppningsvis ska jag nog fixa det)


Kommentera här: