I made it!👏

Hej!
UrsĂ€ktar för dessa dagars uppehĂ„ll men har förberett mig sĂ„ mycket rent mentalt inför denna redovisning av gymnasiearbete som vi hade idag sĂ„ det all min tid denna veckan. Kan sĂ€ga att jag LYCKADES med presentationen för ca 40-50 personer! Fatta? JAG LYCKADES! Jag som typ hĂ€llre ville dö Ă€n att göra detta men I made it och jag Ă€r fett stolt över detta! KĂ€nns som att de tunga stenar jag bar över axlarna bara försvann och trycket lĂ€ttade!😅 
 
Hur Ă€r det med er annars dĂ„? Jag Ă€r för örvrigt mentalt utmattad över denna veckas mentala förberedelser men kĂ€nner mig glad och kan för en gĂ„ngs skull slappna av ordentligt. Nu Ă€r det bara studenten kvar! SÅ HIMLA NÄRA NU! 🎉 DĂ€remot har vĂ€dret varit en riktig svikare ahah... frĂ„n att ha haft nĂ€stan 20 grader förra helgen till snöblaskiskt regn och kallt vĂ€der hela veckan... och det Ă€r MAJ?! Jag som trodde att april-vĂ€dret hade gĂ„tt bort? Snacka om ren besvikelse och tar typ tillbaka mina förvĂ€ntningar med vĂ€dret. NĂ„ja det Ă€r ju svenskt vĂ€der vi talar om och det sĂ€ger ju en del.... *heheh* 😂

I helgen Ă€r det pride ocksĂ„ hĂ€r i VĂ€xjö men fan att jag inte kan vara med. Är inte hemma direkt under hela helgen och sĂ„ himla typiskt att jag ska missa sĂ„dana hĂ€r stora event! NĂ„ja, jag fĂ„r fira pĂ„ hemmaplan istĂ€llet med prideflaggan i hand ❀
(En bild frÄn igÄr nÀr jag och Cassandra skulle fixa lite grejer med projektion och kolla över instÀllningarna, rÀtt sÄ estetiskt bild man fick tillslut hahah..)

Kommentarer:

1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh sĂ„ underbart, HEJA DIG! :D

Kommentera hÀr: