Lately + mordbrand..

Helluuuu ❤️
 
Wow dessa dagar har verkligen varit fullt upp. Har stressat lite med de sista arbetena som ska in nu för har varit så trött så min lilla planering gick åt ett heeeelt annat håll än vad jag själv tyckte typ. Så förutom en massa stress i skolan och i privatlivet så har jag varit upptagen med att vila. Har som sagt tidigare stressat sönder, har skrivit ett inlägg om stress faktsikt (klicka HÄR) så efter det så har jag fått lära om mig hur man tar det lugnt och vilar.
(Från tidigare promenad idag)
 
Så vad har jag gjort mer? Jo har ritat lite. Har en liten beställning av en tjej som ville att jag skullerita hennes numera avlidna hund så har hållit på lite med för att ha lite annan form av sysselsättning när man ska ta det lugnt. Såhär lpngt har jag kommit so far:
 
Fick också höra en FRUKTANSVÄRD nyhet idag också... usch är så chockad! Parketten i Växjö har brunnit ner och just nu är det rubricerad som mordbrand men som tur är så kom ingen till skada! Men liksom känner en del människor som jobbade där och mina föräldrar var mycket där också.. så hemskt att allting nu är helt borta 😭
Ni kan läsa mer om händelsen HÄR.
 
Om det nu skulle vara en mordbrand, VEM FAN GÖR SÅHÄR?! Människor kunde ju ha dött ju med tanke på hur nära det ligger till asyboendet?! Säkert en jävla idiot som förmodligen skulle försöka få asylboendet att bli drabbat men istället tände eld på en närliggande byggnad för att det inte ska misstänkas mot asylboendet om det är en mordbrand! Svär på dig som gjorde detta if that's the case! 😡

Kommentera här: