Minisemester i Malmö

Hej!


Nu sitter man här på en bänk ute i ett fruktansvärt underbart väder! Jag kan seriöst inte sluta skratta åt detta väder. Först sol och sedan pissväder och sedan återigen sommarväder deluxe så man kan äntligen gå ut i shorts och linne typ. Nåja värre väder har jag varit med om men enligt prognoser så ska det bli varmare och varmare. Håller tummarna!👍

Har tagit lugnt hela helgen. Kändes att det behövdes med tanke på hur mycket det har varit med skolan på sistone. Skönt är det iallafall med minisemester!😘

Såg Eurovision igår och oh dear lords vad spännande! Många skitbra låtar och hälsar stora gratulationer till Portugal! Välförtjänt plats!💓 Hade många som jag gillade, bland annat gillade jag Kroatiens och Rumänien tror jag ser var? Eller var det kanske Moldavien? Haha kommer inte ens ihåg vilket land med det var den duon som typ yodlade eller något, unikt i Eurovision och sånt gillar jag!❤

Vilken var era favoriter? Har sett att Portugal fått en hel del kritik och många är missnöjda men jag håller inte med haha..  nä ska snart dra oss tillbaka nu, börjar bli lite blåsigt men whatever, svenskt väder... 


Kommentera här: