Underbara dagar

Hej!
 
Kan inte mer än skratta åt vädret. Varit lika mycket upp och ner som mina humörsvängningar när man har sin lilla röda vecka 😂 Fast det märks nu att det börjar bli varmare och varmare, mer åt sommar-hållet och SOM MAN HAR LÄNGTAT EFTER DESSA KASSA MÅNADER 😍
 
Så vad händer idag? Förutom att ta tåget hem senare idag så ska vi nog gå ut lite gran för igår var det lite kalt men idag verkar det se väldigt fint ut ute! Lika mycket som i fredags när vi hade 25 grader och bara sol! Brände fan mina axlar så de var rödasom kräftor😭  Nåja, första brännan blir ju alltid lite meh men men haha.. 😆
 
 
(Har sådan förkärlek för motljus, yes you can hate me now)
 
Jag och nyckelpigor säger jag bara.. varje gång jag ser en så blir det atomatiskt ''OMG LOOK AT THAT CUTIEE'', hittade denna lilla figur som försökte käka på nagelbanden(?) vid en buske bakom mig. Den flög senare iväg men älskar nyckelpigor, så himla fina ❤️😍

Kommentera här: