Cosy winter

Ja nu när det börjar bli vinter och det börjar bli kallare och ruskigare ute så vill man ju gärna förbli varm. Iallafall om man frågar mig! 😉  Jag själv har ett gäng mysiga och varma kläder och stickat är ju ett måste för mig. Däremot blev jag sugen på att inskaffa lite fler mysiga och varma vinterkläder som man kan gosa ner sig..åh tillsammans med typ varmt te eller varmchoklad 😻  Nä men satt och letade lite online för lite mysiga och varma kläder till vintern och hittade ett gäng faktiskt. Själv gillar jag mest nummer 2 och 3 men alla ser ju hur gosiga ut som helst!😍 I am like: GIVE ME haha...

Hade man haft pengar så hade jag gärna köpt hem mig lite men man får faktiskt hålla i pengarna nu. Det är ju strax jul och då ska det handlar ett gäng till familjen och andra nära och kära liksom. Får skriva in lite på min önskelista istället men drömma kan man ju alltid göra 😉

1 - LÄNK// 2 - LÄNK// 3 - LÄNK// 4 - LÄNK// 5 - LÄNK// 6 - LÄNK//
🍁

Kommentarer:

1 Emelie Karlsson:

Vilka mysiga tröjor!

2 Felicia%252525255B17%25252525E5r%2525252526rullstolsburen%252525255D:

SV: Tack snälla :D
Jag vet inte vart dom är köpta tyvärr, jag fick dom när jag fyllde 17år! Kram

3 Göteborgsmamman:

Åh, vilka mysiga koftor! :)
Kram <3

Kommentera här: