Feather

Godnorgon folket! ^^

Vaknade i stort sett nyss haha och trodde klockan var 11 för att väggklockan visade det. Blev lite panik där då jag inte gillar att sova länge men kollade på mobilen och då var klockan 10 istället. Det slog mig att vi drog tillbaka klockan en timma ju för några dagar sen. Smartass jag vet 😂 

Satt och letade efter mina skisser då jag trodde jag hade glömt dom. Som tur var så fann jag dom och kikade igenom tekningarna och skisserna. Fann faktiskt en fullbordad teckning som jag inte har lagt upp på bloggen. Denna teckning gjorde jag i somras på Midsommar. Kommer ihåg hur tråkigt jag hade det och vi var på stranden så fick tipset om att rita. Visst det tog år innan jag kom på något så började skissa och sedan blev den en fjäder.

Vad händer mer idag? Nog ska jag arbeta med skolarbeten. Work work work they say. Är inte i topp på det men måste göra det, framförallt bli klar med första bilden till mitt gymnasiearbete och göra mitt bokomslag i Foto. För er som inte vet vad jag gör i gymnasiearbete så håller jag på att göra en målarbok.

🍁
 

Kommentarer:

1 Felicia%20%28%2017%E5r%26rullstolsburen%29:

Haha åh jag glömde också ställa om min klocka den dagen man skulle det, tur att jag hade telefonen haha!

SV: Jaa men visst! Älskar såna dagar <3

Kommentera här: