New Arrivals från River Island

Hej! 😊

Allt väl med er? Jo eftersom min blogg kommer vara väldigt blandat som jag skrev tidigare så kommer jag även att dra in lite mode för er fashionistas out there. Jag själv är inte världens fashionista men jag kollade faktiskt runt på River Island och jag kan säga att gud, dom har snygga kläder där. Jag blev kär😍  Hade jag haft pengarna hade jag garanterat köpt en hel del därifrån. Dom har just nu en hel del nyheter där och om man subrscribar till deras nyhetsbrev så får man 10% rabatt. Mysigt!😻 

Jag själv älskar hösten och är själv ett litet höstbarn som ni flesta av er vet. Det som är så fint på hösten är alla färger. Visst det är mycket mörkare färger som spelar stor roll under dessa höstmånader men det är också så himla mysigt. På River Island finns det allt verkligen och även många ljusfärgade kläder som kan få vardagen lite extra mysig och skön. Passar också perfekt till alla fina färger till träden. Helt enkelt perfekt till dom kommande höstmånaderna om ni frågar mig. Här är lite tips iallafall.🍁

NYHETER FRÅN RIVER ISLAND
 
Bomberjacka | Western Skirt | Bag | Ankle Boots | Black leather Jacket | Dress

                         Bomberjacka | Black Strappy top | Grey Camo zipped trousers | Black leather boots
                                        Black chiffon sleevless duster | Dress | Black velvet cut-out boots 
Sponsrat inlägg
 

Kommentera här: