New in for Halloween

Halloj! 😇

Allt vÀl med er? Det Àr helt okej med mig idag, förutom att jag Àr fruktansvÀrt trött. Sov typ 3 timmar inatt, kunde verkligen inte sova, hade sÄ mycket tankar som for runt i huvudet. Jag satt ocksÄ ett tag och var vÀldigt nere. Som sagt vissa saker kommer och gÄr och en del saker kommer tillbaka, vilket Àr hemskt jobbigt. Ska bli skönt nÀr man vÀl har fÄtt en ordentlig psykolog sÄ man fÄr mer bukt pÄ saker och ting. Jag menar, jag VILL mÄ bra mentalt. TrÄkigt bara att det Àr nerlagt hÀr i stan... suck. Kom Àven precis hem sÄ sitter nu med mysklÀder pÄ efter att mina byxor satt som parasit pÄ mig hahah...

NÄja skoldagen gick bra! Saknade faktiskt skolan lite sÄ det Àr skönt att vara tillbaka. Hade bara en lektion idag och det gick bra, liten redovisning om bokomslag och fÀrglÀra. Riktigt kul och intressant och allt gick bara bra. Fick Àven vÄr lilla bok som vi gjorde i ES efter vÄr klassresa till Berlin förra vÄren. Den Àr fortfarande inplastad men ska kika pÄ den lite senare.


Jag och min kompis gick Ă€ven till Panduro och köpte lite Halloween-smink typ. Älskar Panduro och awesome att jag hade presentkort dĂ€r! SĂ„ vi köpte tre fĂ€rger och lite svampar till dig. Dessa vi köpte Ă€r vattenaktiverade sĂ„ ska nu kika en massa tutorials. Planerar ju faktiskt att göra nĂ„got pĂ„ Halloween hĂ€r nu pĂ„ lovet... spĂ€nnande spĂ€nnande 😉
 

Ska ni fira Halloween dĂ„? Vad ska ni vara för nĂ„got? 😇
🍁

Kommentera hÀr: