Tråkigt väder...

Hej och god förmdiddag! 😊

Vi vaknade nästan precis, det blev ganska sent förra natten. Vi somnade mellan 01-02 och jag tänkte inte alls på sätta larm så vi vaknade rät sent. Jag avskyr att vakna väldigt sent för det känns nästan som om man har missat halva dagen, samtidigt så avskryr jag att att behöva vakna väldigt tidigt för min hjärna är låååångt ifrån vaken då. Iallafall så har vi ätit frukost och druckit lite te nu. Älskar Te❤️  Vad vore livet utan te? Det är (för mig) lika viktigt som musik haha... men det är jag det 😉

Vi kommer inte göra så speciellt mycket idag. Jag kommer plugga lite på diverse ämnen inkluderat gå ut och fota. Det är ju inte världens bästa väder ute. Ingen sol utan bara regn, blåsigt och mulet men jag har en ganska bred fotouppgift med några mindre uppgifter inom det så jag kanske kan få till något idag iallafall😊  Vi kan ju alltid hoppas på det bästa! Får jag ihop något bra så lägger jag upp det här😀
🍁

Kommentera här: