Two braids

Hej och hopp! 😇

Ja, jag förskte pĂ„ mig idag lite nya frisyrer till hĂ„ret för Ă€r sĂ„ trött pĂ„ mitt trĂ„kiga hĂ„r. Visst sen har jag vĂ€ldigt tunt hĂ„r ocksĂ„, sĂ„ kan inte göra sĂ„ jĂ€ttemycket med det men det fĂ„r bli sĂ„hĂ€r. En knĂ€pp sak jag mĂ€rkte var att hĂ„rfĂ€rdningen lyckades inte helt dĂ„ jag har mitt hĂ„r nĂ€stan helt blont under luggen... och det mĂ€rkta jag liksom NU 😂  Ser ut som jag inte har nĂ„got hĂ„r alls dĂ€r + att det Ă€r tunt 😂

Ser lite galet ut men man fĂ„r bjuda pĂ„ det ibland, alla Ă€r vi inte perfekta 😇

NĂ€ ska snart till bussen för börjar 13.40 idag. KĂ€nns skönt och ska arbeta pĂ„ Halloween-tema till vĂ„r skolans Playsida. Ska göra nĂ„got pĂ„ digitala konstens vĂ€g sĂ„ fĂ„r se vad jag hittar pĂ„. Kommer iallafall visa min lilla work in progress. MĂ„ste ocksĂ„ fixa mina program (Illustrator, Photoshop, InDesign) för licensen har tydligen gĂ„tt ut av nĂ„gon konstig anledning, men som tur Ă€r kommer IT-snubben till oss idag!  Sen nĂ€r skolan slutar sĂ„ ska jag hĂ€nga med Alex sĂ„ det blir nog en bra dag. PĂ„ tal om bra dag: DET ÄR SOL UTE OCH FINT VÄDER!!! 😍
Igga stökiga bakgrunden x)

Body frÄn Zara
🍁

Kommentera hÀr: