Från kass april mot ljusare maj

Hej!


Åh sticket väder vi har haft det idag! Har varit sol hela tiden och jag har längtat som bara den efter det. Hela april har ju varit rena rama helvetet med snö och regnblandat nedfall och även minusgrader på morgonen. Känner mig mer piggare nu när tiderna blir bättre och solen tittar fram mer!😘🌸 

Visserligen har det inte varit så där varmt direkt men det funkar! Blåste lite men varit väldigt varmt i solen så och jag är glad! Hoppas vi har det såhär fint under hela sommaren och bland annat på studenten och balen!

Nä nu ska man göra andra tråkiga saker. Måste skriva om mitt CV då jag inte hittar den och sen måste jag också sköta om disken och städa lite. Nåja går nog bra att köra med detta om man har musik på. För mig brukar det alltid gå super när man har musik på samtidigt som man städar 😂😂

Kommentera här: