Mer prom med computer-issues deluxe

Ja gud det har varit fullt skå dessa dagar! Inte nog med att man har städat tills man rent av inte kan vara i rummet pga allt damm men ändå kämpar sig igenom det som allergiker man är så har timmarna gått åt som bara den! Nog dels för att man ska ha gäster imorgon som också kommer till min student som är på TISDAG! 2 YNKA DAGAR TILL AAAH! 😱  (Ursäktar hyperventulationen men duh.. har man kämpat som bara den genom alla åren så är detta en RELIEF)
 
Anyhows, som titeln säger säg självt så har jag spenderat en del tid med baligheter igen fast varit den som har kommit till andras bal. I detta fallet kom jag till min då baldejts egna bal och OH MY GOD LOOK AT HER DRESS MAAAAN?! SÅ HIMLA FIN😍  Blir nästan lite avis faktiskt haha.. men wow säger jag bara! Hon och hennes baldejt var solklart bästa balparet if you ask me!😊  Så självklart kommer det lite bilder här också från detta så ni kan få se vad jag menar och yes I know, min utväxt har kommit igen men som tur väl så kommer inte det synas på min student (thank you studentmössa) ❤️
 
HER DRESS ❤️
Love you sis ❤️ och grattis igen på din 19-årsdag ❤️
 
 
Sen på tal om något annat!
Under väntan på att komma till min bästa väns bal så gick jag omrking på stan (var seriöst strandsatt där i 6 timmar ungefär) och först så fixade jag min skoldator. Seriöst vår IT-support är ju... ja jag har inga kommentarer faktiskt! De är HEMSKA. Sorry men that's how it is för ja de skötte inte mitt fall speciellt bra så men fick lite support by Cassandra. Hon sa ifrån mot de när de försökte ge mig en FÄMTE dator (alla de andra har antingen varit fel på eller något DE tyckte var dåligt, i detta fallet med min dator jag var nöjd med så tyckte de att trackpadden var dålig men de kunde inte fixa den). Hon sa iallafall ifrån åt mig så fick tillbaka min som trackpadden var lite seg på (THANK GOD för den jag hade var nasty as fuck och batteriet var dåligt). De hade tydligen problem eller något över mitt beslut att ta tillbaka den! Nä sorry guys på IT-supporten för våra kommunala skolor, men ni suger!
 
Sen en annan gooding här som jag stötte på efter att ha slantrat omkring i stan ett tag var denna skon på Dinsko! Åh så fin! Fanns både i svart och vitt men däremot sa plånboken nej men anyways, man kan ju drömma? 😂 Såg på deras hemsida att denna modell måste ha varit poppis då den var typ slutsåld överallt men vem vet, kanske lyckas man få tag på dom? Nåja you can never dream too much they say!
 
I morgon är det skattjakt på skolan så hope we win (muhehheeheh) 😏 May the best class win.. 
 

Kommentera här: