Studenten 2017!

YES! NU ÄNTLIGEN HAR JAG BLIVIT ARBETSLÖS (aka tagit studenten) hahaa!!!🎉🎉🎉 Är så HIMLA GLAD att jag har lyckats ta mig hit trotts all skit under större delen av mitt liv. Har haft så mycket motgångar i livet, trodde ett tag att jag aldrig skulle ta mig hit men despite that så har jag fan lyckats! Fuck er som försökte trycka ner mig under åren! Ni misslyckades kan jag säga för här står jag och har fan lyckats med livet i behåll också!
 
Haft en fruktansvärt awesome dag igår och det var verkligen full rulle från morgon till kväll så därav blev det inget obligatorisk student-inlägg men däremot har jag ett gäng bilder från det hela. Dessa bilder jag kommer visa er är bara en bråkdel av alla bilder som togs totalt! 😱
 
Så ja, vad händer nu efter studenten och allt? Vad ska jag göra med livet då? Jodå, jag ska flytta om en vecka till att börja med så det blir ett nytt kapitel i mitt liv och längtar ärligt talat till detta! Sen ska jag också iväg på jobbintervju direkt efter flytten så håller tummarna för detta också! ❤️ Är så taggad över livet nu så det skriker om det! För en gångs skull (känns det som) så kan jag fan njuta väl med livet och det går i min väg! ❤️
 
Här kommer iallafall bilderna! ❤️
 
Blev klassens konstnär, wonder why? Nä men TACK klassen! ESM14❤️
Champangefrukosten (drack inte för why should I? Hade det roligare som nykter ❤️)
Bästa Matilda och Elma, så himla fina ni är! love you guys ❤️  Och tack Elma för ditt stöd under de senaste 2 åren! Hoppas också att allting löser sig för dig nu under sommaren och hösten. Efter alla omständigheter för dig så förtjänar du det bästa också för mer skit ska du då inte få av någon igen ❤️ Hoppas du Matilda får det awesome i USA med och LYCKA TILL MED DINA STUDIER, you 're gonna be great girl! ❤️
Sista bilden i mediesalarna, där vi spenderade mest tid under åren ❤️
Farmors kamera ville inte riktigt helt fokusera på på oss utan snarare på omgivningen haha men tog med denna bild för ärligt, den är fett cool med tanke på fokuset (hallåå är estetare, efter 3 år på den estetiska linjen så börjar man analysera allt på estetiskt sätt 😂)
Måste ha ful-bilder med också juuu 😂 Gäller att bjuda på sig själv ❤️
Azizam ❤️ Seriöst vad fan hade jag varit idag om vi inte hade blivit systrar och bästa vänner? Vad fan hade jag gjort utan dig överlag? Helt fucking amazing att vi aldrig tappade kontakten när andra gick ifrån oss men är fett stolt över att kalla dig min syster! Without you I am incomplete ❤️ TACK NIAZ för att du kom, see you on thursday❤️
FETT TUGNT med alla saker runt halsen haha.. har fortfarande ont i nacken😂
Bästa Cassandra, denna dag förtjänade du mest efter alla omständigheter och kämpande med livet och allting runt dig, 4 år och äntligen är du fri och förhoppningsvis kommer livet att bli bättre också!  kommer sakna dig girly! (hang on, I am gonna stalk you muheheh), kommer garanterat hälsa på er, och framförallt nu i sommar då vi ska göra en grej du och jag (hehhe) 😏❤️❤️❤️
Finaste bästa broder och barndomsvän Hampus! Fy fan vad tiden går fort!! Vi träffades när vi var 8 år gamla och ever since then har vi varit oskiljaktiga bästa vänner och varit vid varandras sida. Gått på samma skolor och klasser och även samma klass i gymnasiet och NU FICK VI ÄVEN ÄNTLIGEN TA STUDENTEN SIDA VID SIDA OCKSÅ❤️🎉  Tack för alla dessa år! Tack för att du har alltid funnits där för mig när jag hade det som värst! TACK BRODER! Älskar dig! ❤️ Vi ses i sommar (förhoppningsvis på födelsedagsfesten ❤️ but I promise att jag kommer att hälsa på er ❤️)
Finaste familjen äntligen samlad❤️
Älskade lillebror Alex och lillasyster Noomi, God kommer saknar er!❤️
❤️
 
😂
 
TACK ESM14 FÖR DESSA 3 ÅR! ÅTER GRATTIS TILL OSS SOM VANN SKATTJAKTEN!
 
❤️

Kommentera här: