Bilder från utställningsdagarna

Hej och tjohej!
Allt bra? Med mig är det bara bra! 😊
Gud vad såååå roligt på vår utställning av gymnasiearbete som vi hade i onsdags och i torsdags! Visserligen var det mycket att göra med föreberedelser och så men det får man räkna med i sådana här event. Jag och min kompis Cassandra hade en del turbulens med lärarna, eller ja de var inte på hennes sida direkt men tillslut efter mycket om och men så fick vi det till att funka!
 
Så första dagen så hade vi föreställning för föräldrar (övrig släkt) och vänner och sedan i torsdags hade vi för allmänheten och var så taggad under hela dagarna. Visst det var lång dag första dagen med mycket jobb och så men det var så roligt samtidigt. Fick en hel del bra respons så nu förbereder jag mig inför nästa veckas hemska challenge: redovisning av GA för alla 2:or på ES-programmet. Är inget fan av redovisning och vi har redan en lista färdig så man slipper hålla på att krångla med vem som ska redovisa och så vidare. Jag bad om att inte få veta vilken plats i listan jag är då det kan underlätta min stress lite och nervösitet men näää, fick se listan idag när den presenterades inför klassen... fuck my life säger jag bara. Är på plats nummer 6 men och andra sidan så är jag glad för platsen, slipper man vänta så länge och kan få det gjort snabbare! Däremot får jag hålla lugnet nu när min presentation är redan färdig och bara fokusera på att jag ska klara det!❤️
 
Nä nu ska jag inte babbla på mer utan här kommer bilderna!
 
(Precis utskrivna exempelar för att folk ska få bläddra i boken)
 
 
(Några fick redovisa sina examensarbeten för föräldrarna, jag gjorde inte det för hade ingen presentation klar och hade inte lusten till det heller haha.. men tur var så var det oppional)
 
(Cassandra fick måla en av mina bilder och kan ni se vilken Pokemón det är? 😆)
 
(Jag och Cassandra signerade varandras armar under kvällseventet because why not😂 Har kvar hennes signatur på armen haha..)
 
(Finaste Hampe med sitt AWESOME magasin som är Sveriges första HBTQ-magasin! Han har öppnat en webbshop och det ska även komma ut en volym #2 av VONDERLAND inom snart framtid så CHECKA CHECKA hans underbara magasin! Klicka HÄR för att komma till webbshoppen!)
 
(Jag under andra dagen och ljuset vart lite kasst men den snubben som höll på med ljuset under första dagen var ju inte den bästa, var några som klagade att de inte fick ljus på sina delar men ja.. *suck*)
 
(En sneakpeak på Cassandras verk där hon signerar sina bilder till moi moi för jag fick dom. Hon fick ett exemplar av mig så då fick jag av henne med och dessa kommer bli superbra tavlor tänkte jag haha. Ska köpa ramar snart och hänga upp de i lägenheten i sommar när jag har flyttat muhehehe.. asså de är GRYMMA. Tänkte vänta med att lägga ut de tills vi har haft presentationerna nästa vecka❤️ )
 
Så det var några bilder iallafall, hade inte tiden att ta så mycket då jag hade så mycket att göra under dessa två intensiva dagar. Men men första utställningen klar då! Sedan är det bara 39 dagar kvar till studenten! 39 DAGAR! Kan knappt fatta hur fort tiden har gått! TAGGA! 🎉

Kommentera här: