Favies

Helluuu!
 
Ja sorry för att jag inte har bloggat nu på några dagar men behövde ta lite paus samt hade världens bloggtorka. Har fortfarande lite bloggtorka så bestämde mig för att köra ett mode-inlägg på mina fyra favoritplagg som jag har hittat på nätet för why not? Samt det var lääääääänge sen jag gjorde ett inlägg som var moderelaterat! Nåväl min lilla lista här är rätt liten och blandat men detta är lite godingar från både Chiquelle och NA-KD som jag har spanat in på! Ska ärligen säga att de är mina favoritsidor numera inom onlineköp😍  Det bästa är också att dessa godbitar nu är på sale! Nu vet man vad man ska göra när ens CSN kommer imon.. 😏  Haha nåja har andra saker att tänka på kring ekonomin så dessa får vänta 😂
 

//LÄNK TILL BODYSUIT//                                           //LÄNK TILL KLÄNNING//
 
//LÄNK TILL TOP//                                                           //LÄNK TILL TOP//
 

*Inlägget är inte spronsrat*

Kommentera här: