Min kära craving

Åh, den där känslan man får när man cravear något! Så himla härligt ibland när man är sugen på något men sen svär man över det när man inte kan få tag på det! Har en craving (om man bortser från chokladen under mina röda dagar) och det är den här godbiten Lavashak! Så förbannat gott är det!😍  Får tacka min bästa kompis och syster för utan henne hade jag inte ens veta om denna godhet! Varje gång hon åkte till Iran så brukade hon ta hem lite Lavashak so THANK YOU SIS❤️

Brukar inte äta det så speciellt ofta men när jag väl får möjlighet så ja it is gone in a minute 😂 För er som inte vet vad Lavashak är så är det basically persiskt godis som är torkat frukt ( ofta av plommon, granatäpple, äpple, persika etc) som man har pressat ihop till tunna skivor eller så. Ja ni ser på bilden! Men så otroligt gott😍 Min favvocraving alla dagar i veckan! Däremot har jag ingen aning just vilken sort som är min favorit men antar att det är mest med granatäpple pga den starka men sötsura smaken, I just fall for it men är väldigt nyfiken på persika som jag inte ännu har köpt men det kommer nog! 😉
 
Nä ska fortsätta på min sista uppgift som jag har kvar nu i skolan. Tänka sig SISTA UPPGIFTEN?!? Sen är det no more homework och STUDENT LIKE I CAN'T BELIEVE IT! 😍  Tagga!
 

Kommentera här: