Utedag med en del av familjen

Hej och helluuu! 😊
 
Gud vilket fint vĂ€der det Ă€r idag! TĂ€nkte vĂ€l att det skulle gĂ„ mot ljusare (och varmare) tider efter den fruktansvĂ€rda kalla april vi hade haha.. men detta Ă€r ju bara awesome! Hoppas detta tyder pĂ„ en varm och solig sommar ocksĂ„, hade blivit perfekt dĂ„! 👍
 
Idag sĂ„ har jag pluggat lite religion (Ă€r inte fĂ€rdig men ska göra klart uppgiften) och sedan gĂ„tt ut en runda med pappa och lillasyster. KĂ€nde att jag behövde en paus frĂ„n plugget och fĂ„ passa pĂ„ nĂ€r det Ă€r sĂ„ fint vĂ€der ute sĂ„ jag hĂ€ngde med pĂ„ lilla rundturen (var ute i ca 2 1/2 timma).  Vi spelade faktiskt PokemĂłn Go dĂ„ bland annat jag Ă€r ett PokemĂłn-fan sedan barnsben och sedan sĂ„ Ă€lskar min lillasyster PokemĂłn Go sĂ„ idag har man fĂ„ngat lite nya och Ă€ven gĂ„tt upp i level. Är pĂ„ level 21 haha... inte kommit sĂ„ lĂ„ngt till skillnad frĂ„n nĂ„gra av mina vĂ€nner har 😂
 
Ska fĂ€rga hĂ„ret ikvĂ€ll tĂ€nkte jag dĂ„ min utvĂ€xt Ă€r HEMSK. Ni kan ju se pĂ„ bilderna nedan att det knappt ser ut som att jag har nĂ„got hĂ„r pĂ„ vissa stĂ€llen pga solblekt blond utvĂ€xt 😂  Men nĂ€ det ska nu Ă€ndras Ă€ntligen nĂ€r jag fick hem lite fĂ€rg! Ska köra pĂ„ det gamla vanliga, alltsĂ„ brun-mörkbruna hĂ„llet sĂ„ det ska bli sĂ„ sköööönt att slippa ens grisiga utvĂ€xt 😂
 
 
 

Kommentera hÀr: