I Blekinge ;)

Hej!! Jag kom nyss hem från Blekinge för vi har varit ute och fiskat och vi fick i sammanlagt 6-7 st och det var bara abborrar. Jag fick 0 :O!! Elina fick 2-3 och pappa 5. Så jag fölorade den tävlingen om vi hade kört en då men jag vet faktiskt inte vad jag mer ska säga innan jag lägger upp lite bilder men jag ska tänka efter lite.... Jo!! Nu kom jag på det!!! Det inlägget som jag skrev att det kommer lite fler bilder från öland blir nog lite försenat eftersom jag kanske ska starta en ny blogg för jag blir lite irriterad på blogg.se (sorry) men jag ska ha kvar denna blogg så att ni kan kika in och kommentera eller ja jag hoppas att ni förstår, jag kanske lägger in nåt inlägg på denna när jag har en ny eller ja hoppas att ni fattar vad jag menar och jag kommer att lägga ut ett kort inlägg på när jag har startat den nya bloggen och en dag så hade jag lite tråkigt  så jag startade en blogg åt min hund Stella http://stellaslife.bloggplatsen.se/ här kommer det lite bilder från idag (det blev inte så många bilder)
Här är sjön vi metade:)
Jag och Stella!!!
En hink som vi använde för att ha fiskarna där i (han aldrig ta några bilder på fiskarna vi fick) och en bur med maskar :)
Det var allt från idag tror jag;)
Ha det bra <3
Big hugs Katte <3

Kommentera här: