Har ingen rubrik här direkt...

Detta köpte jag från stan igår ^^
Isadora Magnetic Nails med magnetmönster: 79kr Grand Sammarkand
Isadora Magnetic Nails extra magnetmösnter: 39 Grand Sammarkand
Tubetop: 79kr (rea) GinaTricot
Kjol: 124kr (rea) GinaTricot
Linne: 50kr (rea) JC
Hårfärg: 99kr H&M
Dessa ska jag ha med mig till Öland ;) Har ju hört attd et ska bli fint väder ^^ Har ju såklart packat ner mer kläder och saker som jag ska ha med mig till Öland för vi ska ju vara där i 2 veckor så :) Kommer att sakna er under tiden men jag ska försöka hålla mig uppdaterad också om blogg.se appen vill som jag vill :D Såhär blev mina naglar efter nagellacket jag köpte:
Såhär ser mina nagellacks grejer som jag köpte ;) Rekomenderar de! och det finns fler mönster att välja mellan ^^ Jag färgade också mitt hår eller framförallt utväxten :) Hinner inte lägga ut någon före-efter bild men det spelar nog ingen roll :) det blir ungefär samma färg som jag har på headern ♥
Ska lägga mig snart.... :( Ska upp vid kl 08.00 imorgon och så åker vi sedan kl. 09.00 typ...hoppas att det går att ladda upp bilder på blogg.se appen för jag fick lite problem med det idag och igår....satt typ i minst 3 timmar med det :( aja....ska gå nu....
Ses!
Big hugs Katte ♥

Kommentera här: