Tagga Eurovision ♥

Hej! Idag är det ESC! Eurovision Song Contest 2012! :D Har längtat skitmycket efter det! Hoppas att Sveriges bidrag vinner för i år har vi någon bra åtminstonde...okej...Eric Saade var rätt okej förra året... Idag så har jag inte gjort så mycket annat en slappat...kolalt lite igenom läxor och är fortfarande lite krasslig....det går nog över snart hoppas jag ^^ . Har varit sjuk sedan i onsdags....not fun at all :S..... Nu frågar jag er: Vilket bidrag från hela ESC tycker du var bäst (bortser från Loreen såklart ^^)? Svara gärna! ♥ Om jag ska säga min lilla favvo så är det Rumäniens bidrag med Mandinga-Zaleilah ♥ :) Typisk sommar låt för mig ^^. Här kommer en bild som jag har ritat från Pirxlr Editor :

Loreen med Euphoria ♥ Vad tycks? Skirv gärna nån kommentar här ^^ :D
Ni få ha det så bra och vi får hoppas att Sverige vinner i år ♥
Big hugs Katte ♥

Kommentarer:

1 ann-marie paulsen:

tycker om dina bilder . hoppas att du mår bättre nu

kram farmor

Kommentera här: