Har ingen rubrik här...

Hej! Kom inte på någon rubrik här...haha...mina ''rubrik' idéer tog slut så... :) Men idag har jag inte gjort så speciellt mycket....föruotmom att ha gått i skolan och så... :P nämen i skolan så skulle vi ha musik..och vi rappade då..jag och 3 andra i min grupp fick rappa inför hela klassen! :S pinsamt för jag kan ju inte rappa direkt..tro mig...jag kan seriöst inte rappa!!
Det låter helt fel och mumligt....
Men annars så har jag pluggat ihjäl mig på min tyska läxa som jag har här...usch! har 18 olika glosor med typ die,der och das...typ Die Süssigkeit = Godis, Der Weg = Väg och Das Geburtshaus = födelsehus :) några av våra glosor som vi har tills imon ;)
aja...taar upp en gammal bild för jag pallar inte ta upp något annat så :)
Mig och min söta bästis Ninni!! :D (nej, hon är ingen fjortis ;) )
Have to go now!
Big hugs Katte ♥

Kommentera här: