Pappersproblem

Ja det blev en väldigt tidig morgon för oss idag. Visade sig att vi stötte på lite problem med viktiga papper så nu måste vi åka ner till Malmö för att fixa dom igen. Shit happens som man säger, framförallt när man råkar tappa bort viktiga papper som bland annat ska till Arbetsförmedlingen 😂🔫  Så himla typiskt liksom men vad gör man? Nåja, jag har varit med om värre saker så man överlever iallafall 🐱

Förutom att man idag ska springa runt i Malmö för papper och sedan äta lunch någonstans så tänkte jag nog ta det lugnt. Måste även skriva lite på svenskan, kom aldrig så långt med tanke på att mitt mående har varit som den har varit. Ibland får man faktiskt ta sitt välmående före något annat. Jag har iallafall fått lära mig genom den hårda vägen så ja... inget jag rekomenderar kan jag ju säga. Har ett inlägg om stress bland annat där jag tar upp detta och hur jag tog mig igenom det. Ni kan läsa det HÄR.

Vet inte riktigt mer vad som händer idag. Är rätt dålig på att planera upp en hela dag såhär då allt kan hända haha... nä är bra på att planera resor men suger på att planera uppgifter och så under en dag där inget speciellt händer. Funderade faktiskt på att göra en frågestund här så kan nog planera upp den lite kanske 😄

Hörde också att det skulle bli mysväder... minusgrader och snö. Suck... är inte jättetaggad inför vintern när det är såhär. Det började småsnöa lite imorse faktiskt så men tur så har man övergått till vinterjacka för flera veckor sen. I hope I will survive this winter! Är man smal som pinne och ingen kroppsfett för fem öre så ja... lycka till säger jag bara 😅
🍁

Kommentarer:

1 josephine Asplund:

Snöar det hos dig också, isf vad tycker du om det?? Kram <3

Svar: Det småsnöade lite så det lär nog bli som väderprognosen säger haha... Jag tycker snö kan vara roligt faktiskt, framförallt om det är kramsnö :D <3
Katinka Paulsen

Kommentera här: