25 frågor

1. Vad är ditt fullständiga namn? - Katinka Ulrika Elice Paulsen

2. Hur gammal är du? - Fyller 19 den 10:e Oktober 🎉

3. Är du öppen och ärlig eller tillbakadragen och tyst? - Öppen och ärlig 😊

4. Smeknamn? - Eh... jag har massor! Mest vanligaste numera är ''Kat'' och ''Kati''😂  Har även blivit kallad för ''Krattan'', ''Katta'', ''Katten'' etc etc.

5. Vad har du för mobil? - Bytte i sommar då jag hade en 2 år gammal Samsung Galaxy S4 och nu har jag Samsung Galaxy S6. Har haft iPhone förut men älskar Samsung! Ångar inte en sekund! ^^

6. Vad är din favoritlåt just nu? - Åh, det måste vara Monody med TheFatRat. LOVE IT!


7. Hur är ditt humör just nu? - Helt ok, lite småtrött bara.

8. Stjärntecken? - Vågen

9. Är utseende viktigast för dig? - Pff nej verkligen inte.

10. Percingar/Tatueringar? - En tatuering på handleden och piercing i naveln.😊

11. Fobi? - Coulrophobia (Fobi för clowner)

12. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Ålder är bara en siffra. Jag skiter i vad ^^

13. Något du inte tycker om med dig själv? - Hm.. ja min rumpa och mitt hår men annars är det inget😊

14. Snål eller generös? - Haha.. snål.... 

15. Vad vill du ha just nu? - Höstlov!

16. Bra självförtroende? - Till och från. Varierar ganska mycket.

17. Firar du ''Alla hjärtans dag? - Nä inte riktigt faktiskt. Jag tycker man kan visa sin kärlek till sina närmsta och/eller partner varje dag 😋

18. Tror du på kärlek? - Hm.. ja på något sätt. Tror det finns många former av kärlek😌

19. Normbrytare eller normföljare? - Normbrytare!!

20. Nån dag du aldrig glömmer? - Dagen jag flyttade från helvetet (läs bloggserien HÄR för er som inte har läst den) vars datum jag har glömt *facepalm* och sedan 28:e Juni 2012😇

21. Lätt för att bli kär? - Heh... ja faktiskt. Har rätt lätt för att falla.

22. Utseende eller personlighet? - Personlighet all the way. 

23. Populär med många vänner eller inte populär med få vänner? - Inte populär med få vänner. Hellre få sanna än 1000 falska.

24. Svagheter? - Är för snäll... och då menar jag FÖR snäll....

25. Länder du har varit i? - Danmark, Tyskland, Österrike, Slovenien, Kroatien, Italien och Grekland.

Kommentera här: