Behind the scenes

Ja, ni som undrar hur det kan vara att gå på Estetisk Media och där våran klass har bland annat huvudansvaret för vår skolas Play-sida så kan det se lite olika ut. Jag är med i två grupper. En bildspelsgrupp där vi visar bilder på skolan och vår linje samt en produktionsgrupp.

Idag så skulle vi ta lite bilder till bildspelet för vi bestämde att vi skulle ta bilder nästa vecka också. När man tar bilder så är det rätt mycket arbete bakom det och ja man får rätt ''vackra'' behind-the-scenes bilder. Det lär komma fler nån annan gång men denna gången var vi ganska oseriösa nu på slutet för vi har lång dag på torsdagar. Dessutom har jag en tendens på att vara vid kameran på fel tillfällen när man ska vara proffessionell till bilderna.

Låt mig demonstrera vår duktighet:
Märkte inte ens att jag blev med på bild... 😂

Perfekt ''I am so done'' bild 😂  Beskriver verkligen mina känslor inför denna lektionen..
 
Behöver man säga något mer än att jag skulle försöka vara rolig? Blev mer av ett creep😂
Livet som estetare är inte enkelt *ironi*...
🍁

Kommentera här: