Dear lord...

Visste ni att jag hade en blogg förut fast på en annan bloggportal? Haha.. probably not men den har varit inaktiv sedan forever. Jag avslutade från den bloggportalen för jag pallade inte med den, ville gå tillbaka till blogg.se för man kunde göra så mycket mer. Så ja jag avslutade den bloggen 2011 och kom tillbaka hit till denna bloggen. Det roliga var att jag gick in på min gamla blogg och fann hur gamla bilder på mig som helst. Jag var liksom 13-14 när jag höll på med den bloggen haha... 😂

Nå, visst har man förändrats genom åren? 😉
Jag och min bästa kompis ❤️
 
Här var vi i Kroatien och jag hade en tendens att skriva under varje bild på mig att det var jag... why?! 😂
 
Min andra väldigt goda vän fotade väldigt mycket och ville ha någon ny profilbild, var dock väldigt nervig för var inte van att bli fotad haha..så here's the results... som sagt, namnteckning igen 😂

Här var vi på Kreta och vi var på någon båttur. Det var faktsikt kul så here is me and my friend Patrik Stjärna..😂
 
Gud vad jag störde mig på den tanden asså... den kom rätt högt upp pga en mjölktand som inte lossnade som den skulle (den satt bokstavligen fast, tandläkaren fick dra ut den med en stor tång... -.-). Den knuffade då upp den riktiga tanden så den hamnade så högt vilekt störde mig i flera år. Idag är den inte lika hög då den faktiskt flyttades ner av sig självt som tandläkaren sa. Skönt faktiskt 😇.
 
Ja jag fann även denna gamla teckning från 6:an. Jag döpte den även för ''Saknad'' och målade denna på bildlektionen. Syns rätt väl hur jag mådde då? Var i samma skede som dom sexuella trakasserierna höll på och jag mådde väldigt dåligt..
 
Ganska kul med lita gamla foton va? Jag tycker alltid det är kul med gamla foton. Man får liksom se hur mycket man har förändrats och en del minnen är värda att bespara liksom, även om tiden inte alltid har varit vid min sida. Jag själv har fler bilder från när jag var yngre och skrattar varje gång åt det. Liksom GUD har ju förändrats fett mycket! Lika förvånad men roligt varje gång 😂 
 
Här är en annan asgammal bild, tror jag är 11 är. Hade tydligen en blogg redan då men kan ju säga att det var INTE jag som styrde den bloggen...
 
Denna bilden är också från samma blogg som jag inte styrde över. Boken jag har handlade om djur för jag var galen i djur och har alltid varit. Kan dock inte finna boken idag vilket är lite synd men men.. Nog från sommaren samma år och JA jag är egentligen blondin 😂 
Som ett bevis på att jag faktiskt är naturlig blondin om ni inte tror mig med tanke på hur mycket jag färgade håret så här:
 
Söt va? 😇  Syns inte alls att jag typ.. älskade att bada... vet inte hur gammal jag var här men minns att jag var hos farmor då ❤️
🍁

Kommentera här: