Framme

Ja då var man framme i Malmö nu. Riktigt skönt faktiskt! Komma iväg lite och så men borta bra men hemma bäst. Ja som ni kanske märker så börjar jag blogga lite mer varje dag. Innan hade började jag blogga en gång per dag men nu känner jag mig verkligen i ett blogg-flow så hoppas det blir mer av detta. Har funnit mycket inspiration och sådant på sistone så hoppas att det håller i sig nu.😄  Alltid kul att komma på saker att blogga om nämligen mer än bara bloggserien. 

Jo angående bloggserien! Jag tänkte skriva om det idag men är så trött så funderar på att lägga ut sista delen, alltså del 7, imon. Har också lite annat att göra som skolarbeten och mitt gymnasiearbete. För er som undrar vad jag gör som mitt gymnasiearbete så gör jag en målarbok för vuxna. Ja, jag vet att det redan finns och därifrån kom min inspiration men jag gör min touch på det hela, utgå från min egna tolkning och kombinerar detta med Pokémon då jag är ett galet Pokémon fan. Hoppas det kommer bli bra i slutet för jag är fett taggad för resultatet! 😄🎉

Eftersom jag fyller år på måndag och ska fira min födelsedag lite i helgen så fick jag redan lite presenter när jag kom hit. Fick kläder och är fett tacksam då jag också behövde kläder, dels nu när det börjar bli kallt. Kanske visar dom imon eller så för jag måste återgå till mitt gymnasiearbete. Har några tekningar nästan klara (själva kalkuleringen av mina skisser jag utgår från är klara) så det är en bit kvar. Bjuder på en sneakpeak så här är Dratini:

Min personliga favorit är Bulbasaur och han har jag också redan fixat här, tycker mest att han se rut som en alien. Ja, ni vet ju inte hur han ser ut då jag inte har visat honom (min tolkning) men det kommer ska ni se och tro mig, han ser faktiskt ut som en alien hahaha...😂
 
Nä nu måste jag återgå till arbetet! Wish me luck! 😎

Vi ses imon!🍁

Kommentera här: